wtorek, 27 sierpnia 2024

TERAPIA UPORCZYWA

czytała wiersze słabo było słychać

ogród był piękny przy ruchliwym trakcie

skończyła po czym nastąpiła cisza


kilku z grzeczności zaczęło ją pytać

nie każdy szybko wyłapie niuanse

zwłaszcza w plenerze kiedy słabo słychać


skinąłem głową żeby się przywitać

chciałem przeprosić przyszedłem w antrakcie

czytała wiersze słabo było słychać


następnie każdy coś własnego czytał

w terapeutycznym uczestnicząc akcie

skończyli po czym nastąpiła cisza


dotarło do mnie że mam szansę dzisiaj

sprawdzić na sobie czy byłbym potrafił

kiedy nie będzie mnie już prawie słychać


wyrazić zgodę by sztucznie oddychać

czy uporczywej nie przyjąć terapii

choć mnie wspierali nie chciałem przeczytać

nie nalegali nastąpiła cisza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz